Power Rangers

Από τότε που η κόρη μου αγάπησε τις ταινίες με την …Μπάρμπι, απέκτησα μια συνήθεια ή καλύτερα υποχρέωσα τον εαυτό μου σε μια συνήθεια, παρακολουθώ πριν τις δει όλες τις ταινίες που είναι για την ηλικία της. Ή τουλάχιστον αυτό έκανα όταν ακόμα μπορούσα να ελέγξω καταστάσεις, τώρα ο θεός και η ψυχή μας τι βλέπει.

Αλλά ας επιστρέψουμε στην Μπάρμπι γιατί έχω λόγο. Το ξέρετε ότι η Mattel, η εταιρία παιχνιδιών που έχει την πατέντα της Μπάρμπι έχει και μια παραγωγή 5- 8 ταινίες κινουμένων σχεδίων τον χρόνο με ηρωίδα την Μπάρμπι; Ξέρετε ότι αυτές οι ταινίες σχεδόν ποτέ δεν παίζονται στους κινηματογράφους αλλά κάνουν ρεκόρ πωλήσεων σε DVD; Κι εγώ όταν έμπλεξα λόγω της κόρης μου τα έμαθα. Και η κόρη μου τις ήθελε όλες γιατί μεταξύ κοριτσιών σε αυτήν την ηλικία υπάρχει ένας άγνωστος τρόπος ενημέρωσης που ξέρουν πότε θα βγει καινούργια ταινία της Μπάρμπι πριν ακόμα το ανακοινώσει η Mattel. Τώρα αυτοί οι τυπάδες που πουλάνε DVD στις γωνίες για πέντε ευρώ δεν είναι ελληνική αποκλειστικότητα και υπάρχουν παντού. Ακόμα και στη Σκανδιναβία. Και έχουν και ταινίες Μπάρμπι. Τουλάχιστον είχε αυτός που είδα εγώ μια μέρα και βλέποντας ότι είχε καμία δεκαριά αποφάσισα να τις πάρω και να τις δει η κόρη μου με μέτρο αλλά να δώσει ένα περιθώριο και σε μένα και το πορτοφόλι μου.

Έτσι είδε την πρώτη και το επόμενο σαββατοκύριακο θα έβλεπε την δεύτερη. Ήρθε η ώρα για την ταινία, την έβαλα στο DVD και ετοιμαζόμουν να την ξεκινήσω και να πάω να κάνω κάτι άλλες δουλειές, όταν δεν ξέρω τι με έπιασε, το ένστικτο του πατέρα; Ποιος ξέρει, κι έμεινα εκεί να δω τις πρώτες σκηνές. Μπάρμπι ήταν χωρίς αμφιβολία αλλά τι Μπάρμπι; Από αυτές τις ζωντανές που κινούνται σε διάφορα σχέδια και σίγουρα όχι κινουμένων σχεδίων. Σκληρό πορνό η Μπάρμπι κι εγώ έπιασα ταχύτητες του φωτός όπως σταμάτησα το DVD και έβγαλα το δίσκο από μέσα αλλάζοντάς τον με άλλον που ήμουν σίγουρος ότι είχε την Μπάρμπι των κινουμένων σχεδίων. Από τότε δεν έχω αφήσει την κόρη μου ουτε καν να ξέρει ότι έχω αγοράσει DVD χωρίς να έχω δει τουλάχιστον τα πρώτα δέκα λεπτά για να σιγουρευτώ ότι αυτό που βλέπει είναι αυτό που πρέπει.

Τώρα αυτό μου έγινε συνήθεια και ακόμα και σήμερα βλέπω ταινίες που μπορεί να θελήσει να δει η κόρη μου για να είμαι σίγουρος τι βλέπει. Έτσι είδα τους δυναμικούς ρέϊντζερ ή Power Rangers. Τους Power Rangers τους είχα ακούσει από τον ανηψιό μου μιας και ήταν της δικής του γενιάς. Δεν είχα δει πότε την τηλεοπτική σειρά αλλά είχα «θαυμάσει» τις κινήσεις τους από τον ανηψιό μου στο σαλόνι του σπιτιού τους. Αλλά καμία εκτίμηση στο είδος μιας και την ίδια ακριβώς περίοδο και μαζί με τους Power Rangers ο ανηψιός μου τρελαίνονταν και για τον Ψάλτη …οπότε, τι να λέμε τώρα περί τέχνης.

okm06_007.gif

Η ταινία, παραγωγής 2017, είναι για εφήβους και παίζουν έφηβοι. Τουλάχιστον έτσι δηλώνουν. Τώρα η ομολογία έρχεται με μεγάλη δυσκολία αλλά για να είμαι δίκαιος είναι η αλήθεια. Η ταινία είναι καλή και αν έχετε έφηβο στην οικογένεια την συνιστώ. Έχοντας δει ταινίες της Marvel από αραχνάνθρωπους μέχρι ανθρώπους με νύχια που ξεσκίζουν και διάφορα αυτοκίνητα να γίνονται ρομπότ, η ταινία Power Rangers είναι μια ήρεμη ταινία με παιδιά υπερήρωες, με πολλά εφέ που δεν σε πνίγουν όμως όπως στις ταινίες της Marvel και μια παρέα που έμμεσα αγγίζει πολλά σημερινά κοινωνικά προβλήματα από αυτά που ενδιαφέρουν τους εφήβους συμπεριλαμβανομένης και της ομοφυλοφιλίας μιας και η μια από τους Power Rangers είναι γκέι. Οι πέντε έφηβοι είναι καλοί χωρίς υπερβολές στο παίξιμό τους και ο μόνος ενήλικος ανάμεσα στους πρωταγωνιστές είναι …ψηφιακός που κι αυτό για να πω την αλήθεια το είδα θετικό.

okm06_006.gif

Δεν θέλω να δώσω περισσότερα στοιχεία και δεν νομίζω ότι χρειάζεται, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω, αν έχετε παιδί στην εφηβική ηλικία πάτε μαζί του στον κινηματογράφο να το δείτε – και μάλιστα τρισδιάστατο – γιατί είναι από τις καλές παραγωγές γι αυτήν την ηλικία.

Για το τρέιλερ, ΕΔΩ!

Leave a Reply

