Ο γερασμένος υπερφυσικός μπεμπές

Αν και (ψιλο)ενθουσιάστηκα όταν είδα μετά από τόοοοσα χρόνια το xXx να μας προετοιμάζει για καινούργιο ταινιάκι, ήξερα κάπου βαθιά μέσα μου πως δε θα μου αρέσει. Ο λόγος άγνωστος αν και πολλά μπορεί να έπαιξαν το ρόλο τους: Δεν είμαι πια 20. Ούτε ο Βιν Ντίζελ είναι πια 20. Τι άλλο μπορεί να δούμε που δεν το έχουμε ξαναδεί;

Όταν δε είδα και το καστ, κούνησα λίγο το κεφάλι. Όπως λέει και ο Κοχ στο Mr M. Όταν βλέπεις μια ντάνα βιβλία δίπλα στην ταμειακή του βιβλιοπωλείου, δύο πράγματα συμβαίνουν: Είτε είναι αριστούργημα που πουλάει τρελά, ή είναι πατάτα μεγατόνων και δεν πουλάει απολύτως τίποτα. Μέση οδός δεν υπάρχει.

mfffxcvfff5876864832250

Οπότε και λόγω της κυνικότητας που συνοδεύει πλέον την ηλικία μου, 15 χρόνια μετά το xXx ακόμα ένα X με πρωταγωνιστή έναν 50άρη που γέρασε και του φαίνεται (μη βαράτε, κι εγώ τον καψουρεύτηκα στα νιάτα του, αλλά ο Βιν δε γερνάει όπως ο Κλούνει ή όπως ο Ντεπ το κέρατό μου, γερνάει όπως ο Μίκι Ρουρκ, συγνώμη) και συμπρωταγωνιστές πολλούς μεγάλους και μικρούς και γνωστούς, ε, κράτησα μικρό καλάθι.

Σε γενικές γραμμές μου φάνηκε περισσότερο πως ένας μεσήλικας υπερφυσικός μπεμπέκος παλιμπαιδίζει, ή, μεσήλικας αποτυχημένος που ποτέ του δεν έχει σταυρώσει γκόμενα και ονειρεύεται πως είναι ένας σούπερ τυπάς όπως ο Ζάντερ Κέιτζ, με την προβαρισμένη ατάκα του καθρέφτη έτοιμη να σκάσει και το λοξό χαμόγελο του ανετογαμιά, τις σκηνές που ξετινάζουν κάθε έννοια πιθανότητας/φυσικής/βαρύτητας, πάντως όπως καταλάβατε ΔΕΝ μου άρεσε και δε φταίει τόσο το ότι γέρασα εγώ, όσο ότι γέρασε ο ίδιος ο Ζάντερ και το σενάριο έμοιαζε να το έγραψε 16χρονος – που αυτό ΔΕΝ θα ήταν κακό, αλλά θα έπρεπε να είναι ταινία για 16χρονα με 16χρονους πρωταγωνιστές. Ή μήπως αυτό ήταν τελικά?

Υπερβολικά άνετος ο Βιν σε σημείο γελοιότητας, η Ρούμπι Ρόουζ σκέτο αγγούρι με πόδια, ο Ντόνι τουρίστας, ο Νεϊμάρ (μα έλεος) σαν ένα άσχετο βλαμμένο που απλά έτυχε να περνάει (τι σας έφταιγε το παιδί, αφήστε το να παίξει μπάλα με τα σενάριά σας), εεεε δε λέω άλλα.

Ενιγουέι, το ταινιάκι έχει τρελή δράση, πολύ ανέβα/κατέβα, αεροπλάνα και βόμβες και πτώσεις και πτήσεις και κλήσεις και αποκλίσεις και όλο το πακετάκι ενός Mission Impossible ή Τζέιμς Μποντ στο χιλιοπαιγμένο του και το υπερβολικό του και το παρατραβηγμένο του από το μαλλί μέχρι που δεν έμεινε τρίχα και αν ψήνεστε, ορμάτε.

Για το τρέιλερ ΕΔΩ!

Leave a Reply

